Steeds meer bedrijven maken optimaal gebruik van hun jaarverslag door het in te zetten als online marketinginstrument. Want als je dan toch tijd en moeite steekt in het opstellen van een groot document, waarom dan niet zorgen dat het ook iets oplevert voor jouw organisatie?
Website tips & actueel
Graag delen we nieuwe ontwikkelingen en tips die direct voor jouzelf bruikbaar zijn. Zonder al te veel technische poespas.
-
Nieuwe WordPress website laten ontwikkelen?
En nu?Je hebt hard gewerkt aan een nieuwe WordPress website, en het moment is daar: Jouw nieuwe website gaat live! En je bent trots als een pauw. Maar die site moet natuurlijk wel in beweging blijven. Én iets opleveren. Hoe pak je dat aan?
-
Waarom je niet met Marketing
Automation moet beginnenHet automatiseren van herhalende taken klinkt saai en onpersoonlijk. Dat hoeft echter niet zo te zijn. Waarom blijft jouw organisatie achter en wat is Marketing Automation eigenlijk?
Tags:Tags:Lees verder » -
Een website is nog geen merk
Een (online) merk is veel meer dan alleen een website. Het is een product. Een dienstverlening. Een service. Een strategie. Een ervaring. Kortom, een merk is hét verhaal van jouw bedrijf.
Tags:Tags:Lees verder » -
WordPress basis SEO met Yoast
Hoe ga je nu eenvoudig aan de slag met de SEO plugin Yoast om de SEO van jouw WordPress website te verbeteren? Met deze korte Yoast basis instructies kun je eenvoudig zelf instellen zonder je druk te maken om technische details.
-
Gutenberg: een eerste review van de nieuwe WordPress editor
Er komt een belangrijke WordPress update aan, die het bewerken van pagina’s radicaal zal veranderen. Een visuele editor, genaamd Gutenberg. We doen een eerste review om te zien of onze sites hier klaar voor zijn.
Tags:Tags:Lees verder » -
Laat je website het werk doen tijdens de zomer
Wanneer je er een paar weken tussenuit gaat is de kans groot dat jouw website en online marketing activiteiten even vergeten worden. Hoe zorg je ervoor dat je toch op het netvlies van je opdrachtgevers (en Google) blijft?
-
AVG/GDPR: welke aanpassingen aan jouw website zijn nodig ter voorbereiding?
Je bent ongetwijfeld op de hoogte van de aankomende Privacywet, oftewel de GDPR of AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in het Nederlands. Deze wet gaat in op 25 mei 2018 en heeft ook voor jou consequenties. Er zijn meer dan genoeg artikelen die dit volledig uitleggen. Dit artikel is bedoeld voor diegene die geen zin hebben om die allemaal door te spitten. Na het lezen hiervan weet je wat de minimale aanpassingen zijn voor jouw website.
-
Waarom je niets aan jouw nieuwe website hebt
Is het niet gelijk duidelijk hoe jouw organisatie het verschil maakt en relevant is voor de websitebezoeker? Dan verlies je zijn/haar aandacht. En wat heb je dan een nieuwe website? Klinkt niet echt veelbelovend! Geen zorgen, ik ga je ook wat vertellen over welke oplossingen er zijn.
-
Onze fuckups: een overzicht en lessen geleerd
Over procesfouten, en wat we hiervan kunnen leren. Het is makkelijk om als ondernemer trots te vertellen over de door jouw ontwikkelde websites. Sterker nog, wij delen onze successen regelmatig. Maar hoe is het project eigenlijk verlopen? En is de opdrachtgever ook tevreden over het proces? Of telt alleen het resultaat: de website.